A&D d.o.o.
Smo eni izmed večjih dobaviteljev primarne embalaže za kozmetiko, osebno nego, prehrano in kemijo, ki jo že več kot 25 let uspešno tržimo na trgu zahodnega Balkana.
Družba A&D, d.o.o. je nastala kot družinsko podjetje daljnega leta 1990, v času, ko se je rojevala Slovenija, nastajala demokracija in svobodno podjetništvo.
Od samega začetka v podjetju delujemo in poslovanje razvijamo z namenom našim kupcem ponuditi kar najboljše izdelke ob upoštevanju najzahtevnejših tehničnih, varnostnih in okoljskih standardov.
Danes s pomočjo različnih proizvajalcev embalaže kot so Aptar, Baralan, Giflor, Cabagaglio Packaging, Epoca in drugi, ponujamo širok nabor embalaže iz stekla, aluminija, plastike ter tudi embalažo primerno za recikliranje in ponovno uporabo iz naravnih in trajnostno obnovljivih materialov. V letu 2020 smo v naš prodajni program vključili tudi lepo število izdelkov, izdelanih iz recikliranih materialov (Post Consumer Recycled materials).
A&D, d.o.o.
Glavni trg 23
1241 Kamnik
Slovenija
DŠ: SI13565290
Matična številka: 5315433
Blago lahko dostavite ali prevzamete v našem skladišču na naslovu
Podgorje 56b, 1241 Kamnik
Na voljo smo vam vsak delovni dan
od ponedeljka do petka od 8.00 do 15.00h.
Da lahko vam, našim kupcem, stojimo ob strani in vam nudimo kar najboljšo možno podporo, smo k sodelovanju povabili skupino mladih, talentiranih in zagnanih sodelavcev, ki kot posamezniki in kot neverjetno uigrana in inovativna ekipa vsak dan poskrbijo, da je embalaža, ki vam jo dobavljamo, vrhunske kvalitete.
Digitalizacija
V okviru odziva Evropske Unije na pandemijo COVID-19 in v skladu z evropsko kohezijsko politiko in naložbami Evropskega sklada za regionalni razvoj je bilo tudi naše podjetje izbrano na razpisu P4D React EU – digitalizacija poslovanja v okviru Javnega sklada RS za podjetništvo.
Projekt Digitalizacije in avtomatizacije poslovnih procesov, ki ga izvajamo od leta 2020 dalje, temelji na vzpostavitvi poslovanja na povsem novem ERP sistemu ter posodobitvi, dograditvi in prilagoditvi IT infrastrukture potrebam in zahtevam novih in dodatnih programskih aplikacij ter s tem spremenjenih in prilagojenih poslovnih procesov. Poleg novega sistema ERP smo vpeljali tudi DMS, s katerim smo izboljšali in avtomatizirali velik del poslovnih procesov, povezanih z dokumentacijo in arhivom. Na novo vpeljani WMS sistem nam je izboljšal in olajšal poslovanje v skladišču in logistiki ter zmanjšal število storjenih napak pri pakiranju in odpremi blaga.
Realizacija celotnega projekta in seveda nadaljnji razvoj aplikacij v nam prilagojeni smeri je zagotovilo, da bo podjetje lahko še naprej rastlo in se razvijalo na zelo konkurenčnem in odprtem trgu. Z povečanjem učinkovitosti poslovanja bomo zagotovili našo konkurenčnost ter povečali ustvarjeno dodano vrednost.
Ker je naložba sofinancirana s strani Republike Slovenije in Evropske Unije iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru odziva na pandemijo Covid-19 v višini 60 % neto vrednosti celotnih priznanih in upoštevanih stroškov, nam je bilo s finančnega vidika realizirati opisani projekt lažje in enostavneje.
Naložbo sofinancirata republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru odziva na pandemijo Covid-19.
Predstavitev sodelavcev
Aleš
Direktor
ustanovitelj podjetja, človek premišljenih potez in deloholik bdi nad celotnim kolektivom in skrbi, da poslovanje poteka uigrano. Učitelj, ki svoje znanje skrbno predaja med svoj kolektiv.
S svojim znanjem in izkušnjami vam bo pravilno svetoval in pomagal pri snovanju novih projektov.
Tatjana
vam bo svetovala pri izboru primerne embalaže za vaš izdelek in vam zagotovila najboljše možne prodajne pogoje. S svojim ognjenim temperamentom vas bo gotovo očarala, če ji boste dovolili, pa bo prispevala tudi neizbrisen pečat v oblikovanju vašega izdelka.
Mateja
je center dogajanja, saj gredo skozi sprejemno pisarno, ki jo vodi, prav vse informacije. Brez njenega nadzora bi bilo naše delovanje ena velika zmešnjava. S svojo prijaznostjo in energijo, ki je boste deležni ob vsakem pogovoru ali srečanju, vas bo očarala.
Andreja
je »deklica za vse« v marketingu ter podpori prodaji. Vsi prospekti, letaki, vzorci in večina »norih« idej so njena domena. Vzorce, fotografije in druge pripomočke, ki jih boste potrebovali pri razvoju vašega izdelka, vam bo v najkrajšem možnem času pripravila. S svojo iskrivostjo in radoživostjo vam bo vedno z veseljem svetovala, kako vaš izdelek narediti še bolj atraktiven.
Jasna
poskrbi, da so vsi dokumenti pravilno izdelani, urejeni in ob pravem času na pravem mestu. Njena natančnost in umirjenost v kritičnih trenutkih nudi oporo vsem sodelavcem. V primeru napak, ki so sestavni del življenja in izziv za razvoj, vam bo ponudila hitro in ustrezno rešitev.
Aleš & Gregor
skrbita za urejenost skladišča ter pripravljata blago za odpreme. Njuna naloga je, da naročeno blago pride do vas v odličnem stanju in brez nepotrebnih zapletov. Njuna neizmerna energija in zanesljivost sta zagotovilo, da bo vaše naročilo ustrezno pripravljeno za odpremo v najkrajšem možnem času.
Veseli smo, da smo lahko del zgodbe uspešnih podjetij in produktov.
Dovolite nam, da tudi z vami ustvarimo zgodbo o uspehu.